BOSZORKÁNYTANYA, MINDEN AMI BOSZORKÁNYSÁG ÉS MÁGIA
BOSZORKÁNYTANYA, MINDEN AMI BOSZORKÁNYSÁG ÉS MÁGIA
Tartalom
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Kapcsolat
 
Menü
 
Álmok és meditáció
 
Wicca
 
Szerelmi varázslatok
 
Asztrológia
 
Aura
 
Érzékelési csatorna
 
Jósolj
 
WOODOO
 
Védekezz
 
Gyertya mágia
 
Gyógyítás
 
Tenyérelemzés
 
Mágia
 
Fekete mágia
 
Fehér mágia
 
Indigógyerekek
 
Asztrálprojekció
 
Egy rituálé menete
 
Szellemidézés
 
Varázslatok
 
Varázslények
 
Fogalmak
 
Ősi boszorkányság
 
ÁTKOK KÖNYVE
 
Halott nevek könyve
 
Az Halálnak könyve
 
Az indigó gyerekek nevelése
Az indigó gyerekek nevelése : 5 FEJEZET

5 FEJEZET

  2005.07.01. 13:53

AZ INDIGÓ GYERMEKEK ÉS AZ INTUÍCIÓ

, mikor az indigó gyermekek a tévékészülék előtt ülnek,

gyorstüzelő módon egyik adóról a másikra váltanak, azonnal

tudva, vajon az adott program érdekli-e őket - egyetlen

másodperc alatt „elkapják" a műsor lényegét.

Ennek az azonnali ítélőképességnek az intuícióhoz van

köze. A képesség, hogy gyorsan megragadják egy helyzet

lényegét - legyen szó akár egy új ismerősről, akár a tévéadó

kiválasztásáról, akár az Interneten való szörfölésről - az indigó

gyermekek elméjének az intuícióval kapcsolatos magasabb

rétegéből származik.

Számos indigó gyerek az úgynevezett „holografikus módon"

tanul. Amikor valaki beszél hozzájuk, az indigó gyermekek

„letapogatják" az adott személyt, és úgy fogják fel az

információkat, akár egy éppen letöltődő számítógépes fájl

tartalmát. Aztán pedig kénytelenek megvárni, míg az adott

személy befejezi mondandóját arról az információról, amelyet

ők egyébként már rég letöltöttek és feldolgoztak.

Az indigó gyermekek elunják magukat, és nyughatatlanná

válnak, amikor az iskolában a tanáraik olyan dolgokról

tartanak előadásokat, melyeket ők már „letöltöttek" maguknak.

Néha pedig egyszerűen csak tudják, hogy az adott

témának semmi köze sincsen az Életfeladatukhoz, vagy

108 OTODIK FF.JF.ZKT

ahhoz, amilyen az élet akkor lesz itt a Földön, mire ők elérik

a felnőttkort.

Vajon te képes lennél érdeklődést tanúsítani egy olyan

dolog, iránt, aminek az égvilágon semmi köze sincsen az életedhez?

Amikor mi voltunk gyerekek, végighallgattuk a tanárainkat,

mert azt ígérték nekünk, hogy ezek a leckék „egy

nap majd" a hasznunkra válnak. Az indigó gyermekek azonban

nem bíznak ilyen vakon az efféle ígéretekben.

Ebből az okból kifolyólag néhány szülő magántanárt fogad

gyermekei mellé. Nancy Baumgarten így nyilatkozik a

lányáról: „Llael hatodik osztályos kora óta magántanuló

(most a tizedikbe jár), részben azért mert intuitív képességei

miatt megfelelőbb tantervre, több odafigyelésre é/s érzékenyégre

van szüksége, részben pedig azért, mert már most

is kimagasló akadémikus képességekkel rendelkezik". Beszéltem

olyan szülőkkel is, akik áradozva nyilatkoztak a

Waldorf-iskolákról, mint a tanulás alternatív, „holisztikus"

megközelítési módjáról. A Waldorf-iskolákba járó gyermekek

között a jelentések szerint egyáltalán nem fordul elő az

ADD illetve az ADHD.

Impulzivitás és intuíció

A gyermekek impulzivitása szintén kapcsolatban áll az

intuícióval. Olyan jellemvonás ez, melyet mintegy az

ADD-t fémjelző tulajdonságnak tartanak. Azonban mi is az

„impulzivitás"? Talán az azt követő intuíció és belső útmutatás

előfutára. Ahelyett, hogy büntetnénk és nyugtatókkal

elnyomnák ezt a viselkedést, fejlesztenünk kellene ezt a képességet

és „be kellene hangolnunk" azt.

Az impulzivitás néha együtt jár azzal az érzéssel, hogy

azonnal meg kell szereznünk egy bizonyos tárgyat. Ez a fajta

reakció rendszerint egyfajta üresség-érzetből ered, melyet

az okoz, hogy az ember nincs tisztában az Életfeladatával,

AZ INDIGÓ GYKRMKKF.K ÉS AZ INTUÍCIÓ 109

és kétségbeesetten próbál azonnal véget vetni az egzisztenciális

fájdalomnak.

A kis fénymunkások esetében hiperaktivitás és az impulzivitás

abból fakad, hogy úgy érzik, sürgeti őket az idő,

hogy hozzálássanak Életfeladatuk teljesítéséhez. Számos

felnőtt fénymunkás számol be hasonló érzésekről, amely

mintegy a zsigereikben érzett krónikus feszültségként jelentkezik

náluk.

Erős kényszert éreznek arra, hogy „tegyenek valamit",

amivel jobbá teszik a világot. E kényszer azon belső tudásukból

származik, hogy a világnak szüksége van az Életfeladatukra

- méghozzá most rögtön. Bár az indigó gyermekek

még fiatalok, és testük apró, Életfeladataik mégis döntő fontossággal

bírnak világunk sorsának alakulásában. Ha akadályozzuk

őket Feladatuk teljesítésében - értelmetlen feladatok

végrehajtására való kérésünkkel -, frusztráltakká tesszük

őket, és többek között ez is hiperaktivitáshoz vezethet.

Az impulzivitás nagyon gyakran valójában egy erős ösztönös

válasz, melyet nem szabad leállítani. Vajon egészségtelen

dolog-e nyugtalankodni, ha egy olyan ember társaságában

vagy, akiről intuitív módon tudod, hogy nem őszinte?

Sok hiperaktív és impulzív gyermek egyszerűen csak idegrendszerük

működését akadályozó, elsöprő erejű energiákra

reagál.

Nemrégiben megfigyeltem két indigó kisfiút, akik ezen

a folyamaton mentek keresztül. Egy nagyobb társasággal

voltak egy étteremben: a felnőttek iszogattak, és egyre hangosabban

zajongtak, a csupasz műmárvány falakról visszaverődött

a harsogó zene, pincérek cikáztak az asztalok között

- a helyzet kétségkívül kaotikus volt. A két fiú előre

megjósolható módon reagált ezekre az energiákra. Az alkohollal

és az egészségtelen étellel magukat mérgező felnőttektől

úrrá lett rajtuk a menekülési ösztön: inkább úgy döntöttek,

hogy kimennek, és sétálnak egyet az étterem körül.

A szülők nem eleinte nem vették észre, hogy a fiúk elkószáltak,

ám amint rádöbbentek a dologra, rájuk kiabáltak,

110 ÓTODIK FEJEZET

hogy térjenek vissza az asztalhoz. Nos, nem tudom, ti hogy

vagytok vele, de én a magam részéről nem szívesen megyek

vissza valakihez, aki kiabál velem...

Aztán iszonyodva láttam, amint a szülők túl édes

desszertekkel tömik a fiúkat. Előre meg tudtam volna mondani,

hogy a gyerekek estéje is ugyanilyen nyugtalan lesz:

érzékeny idegrendszerük - a cukornak „hála" - épp átlépni

készült a hiperaktivitás Richter-skálájának legfelső értékét.

Az indigó gyermekek különösen érzékenyek az egyes

helyzetekre és személyekre. Intuíciójuk kivételesen fejlett,

és az emberi érzelmek sokkal erősebb hatást gyakorolnak

rájuk, mint a legtöbbünkre. Számukra minden külöipsen

intenzívnek tűnik, ezért a feszült helyzetekben, amikor érzik,

hogy a felnőttek aggódnak vagy idegesek, túlterhelődik

az idegrendszerük. Ezt úgy próbálják kezelni, hogy mozogni

kezdenek, hogy eltereljék a figyelmüket a stressztől, és a

felnőtteket is elvonják aggodalmaiktól. Ez eltéríti elméjüket

a felnőttekkel kapcsolatos félelmeikről. Mozgásuk - azonkívül,

hogy lehetővé teszi számukra a menekülést - időt is ad

nekik, hogy feldolgozzák a gondolataikat és az érzelmeiket.

Ezt a fajta küzdési mechanizmust nevezzük mi „hiperaktivitásnak".

Az indigó gyerekeket néha követelődzőnek és türelmetlennek

bélyegzik. Ők tudják, hogy mit akarnak, nem csak

vágynak arra, hanem kifejezetten „akarják" is azt, és most

akarják azt. Ha azt mondod nekik, hogy várjanak, vagy legyenek

türelemmel, rosszkedvűek, haragosak vagy csalódottak

lesznek. Az indigó gyermekek intuitív módon tudják,

hogy az „azonnali manifesztáció" teljesen normális dolog.

Leikük olyan magasabb spirituális síkokról és bolygókról

származik, ahol az embernek elég vizualizálnia a kívánt

helyzetet vagy tárgyat, és az azonnal megjelenik.

Az indigó gyerekek azért vannak itt a Földön, hogy emlékezzenek

azokra a spirituális adottságokra, melyekről intuitív

módon tudják, hogy a birtokukban vannak, és hogy

AZ INDIGÓ GYERMEKEK ÉS AZ INTUÍCIÓ 111

minket is megtanítsanak azokra. Ha a manifesztációról kérdezed

indigó fiadat vagy lányodat, azonnal tudni fogja, miről

beszélsz. Lehet, hogy még nem tapasztalta meg azt, ám

intuitív módon ismeri a dolgot, és megérti annak alapelveit.

A látás adománya

Az indigó gyermekek - többek között - azért olyan jók a

manifesztációban, mert a hozzájuk beérkező információkat

elsősorban mentális képek segítségével dolgozzák fel. Jól

képzettek a vizualizációban, és könnyűszerrel kifejleszthetik

fotografikus memóriájukat.

Az agykutatások azt mutatják, hogy az ADD-snek és

ADHD-snek bélyegzett gyermekek esetében nagyobb aktivitás

és fokozott vérkeringés tapasztalható a nyakszirti

lebenyben, az agynak a látással kapcsolatos területén. Ez

különös igaz olyankor, amikor éppen egy probléma megoldásán

munkálkodnak, illetve erősen koncentrálnak valamire.

Az indigó gyerekek képekben gondolkodnak, és mentális

képek segítségével tanulnak.

Gyermekeink gondolkodási és tanulási stílusának megértése

segíthet abban, hogy jobban kommunikáljunk velük, illetve

a tanulmányaikban is hasznukra válhat. A hipnoterápiának

létezik egy ága, a neurolingvisztikai programozás

(NLP), mely ezeket a tanulási stílusokat vizsgálja. Az NLP-t

gyakorló kutatók úgy találták, hogy ha az ember képes kideríteni,

milyen egy adott személy tanulási stílusa (hogy az illető

vizuális, auditív vagy kineszteziás16 beállítottságú-e)

akkor jobban megértheti őt - és ez fordítva is igaz lesz.

A vizuális beállítottságú emberek elsősorban az őket körülvevő

látványt érzékelik. Amikor találkoznak valakivel,

elsőként az illető ruházatát, hajviseletét, magasságát és arckifejezését

észlelik. A kineszteziás beállítottságú emberek

16 Testi érzetekben gondolkodó (a ford.)

112 OTODIK FEJEZET

azt érzékelik, milyen az adott személy tapintása és szaga, és

milyen érzéseket vált ki belőlük az illető. Az auditív típusba

tartozó emberek elsősorban az újonnan megismert személy

hanghordozására, dallamára, szókincsére, hangmagasságára

és hangerejére fordítanak figyelmet.

Mindannyiunknak megvan a maga elsődleges módszere,

mellyel kapcsolatban állunk a világgal, és azt követik a másodlagos,

illetve harmadlagos módszerek. Amikor legközelebb

találkozol egy számodra ismeretlen személlyel, figyeld

meg, mire fordítasz leginkább figyelmet: az adott személy

külsejére, a tapintására, a szagára, vagy a hangjára illetve arra,

hogy milyen érzéseket kelt benned. /

Az egyes emberek által használt szavak utalnak arr/'a, vajon

az illető vizuális, kineszteziás vagy auditív beállítottságú-

e. Az emberekkel - többek között indigó gyermekeiddel -

való hatékonyabb kommunikáció egyik módja az, ha elkezdesz

az „ő nyelvükön" beszélni.

Vizuális beállítottságú indigó gyerekek esetében használj

a világgal vizuális módon történő kapcsolattartásra felhívó

kifejezéseket:

Már látom, mit akarsz mondani.

Kérlek, vedd ezt szemügyre.

Le tudnád ezt festeni érzékletesebben?

Milyennek látod a jövődet?

Te hogyan látod a helyzetet?

Az is sokat segíthet, ha képeket rajzolsz, vagy listákat

írsz vizuális beállítottságú indigó gyermekednek. Taníts

meg arra, hogy tűzzön ki maga elé bizonyos célokat, aztán

bontsa le azokat kis szakaszokra (például, hogy mindennap

írjon meg egy oldalt az olvasónaplójából). Vedd rá, hogy írja

le ezeket a célokat és az egyes lépéseket egy táblázatba, és

segíts neki kipipálni a teljesített lépéseket. Ha vizuális eszközöket

adsz neki, azzal segíthetsz neki, hogy megtanulja,

hogyan szervezze meg az életét.

AZ INDIGÓ GYERMEKEK ÉS AZ IXTUÍCIÓ 113

Ha beszéled indigó gyermeked nyelvét, azzal valószínűbbé

teszed, hogy egyértelmű kommunikáció alakuljon ki

köztetek. Az alábbi történetet egy volt tanárom mesélte el

egy vizuális beállítottságú asszonyról, aki egy kineszteziás

férfihoz ment feleségül.

A férj minden egyes nap, amikor hazajött a munkából,

ledobta a ruháit a nappali szőnyegére, majd lehuppant a

kanapéra, hogy elolvassa a kedvenc újságját, amit aztán

mindig laponként szanaszét szórt a padlón. Kineszteziás

beállítottságú személy lévén, a férfi élvezte az adott érzést,

vizuális beállítottságú feleségét azonban borzadállyal töltötte

el az, hogy milyen rendetlenül néz ki a szoba! ahogy a

szoba kinézett]

Az asszony mindent megpróbált, hogy megértesse a férjével,

mennyire idegesítik őt az újság- és ruha-kupacok, ám

úgy tűnt, mindhiába. Végül úgy döntött, hogy „a férfi nyelvén"

adja elő a mondandóját, és így szólt: „Drágám, amikor

földre dobálod a ruháidat és az újságokat, az a számomra

éppoly kellemetlen

 
katt ráááá!! :)

 
Hanyadika is van?
2024. November
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
 
A pontos idő
 
Kedvenc linkjeim
 
Hányan léptetek már be
Indulás: 2005-01-15
 
Chat
 

 

Tartalom

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?