BOSZORKÁNYTANYA, MINDEN AMI BOSZORKÁNYSÁG ÉS MÁGIA
BOSZORKÁNYTANYA, MINDEN AMI BOSZORKÁNYSÁG ÉS MÁGIA
Tartalom
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Kapcsolat
 
Menü
 
Álmok és meditáció
 
Wicca
 
Szerelmi varázslatok
 
Asztrológia
 
Aura
 
Érzékelési csatorna
 
Jósolj
 
WOODOO
 
Védekezz
 
Gyertya mágia
 
Gyógyítás
 
Tenyérelemzés
 
Mágia
 
Fekete mágia
 
Fehér mágia
 
Indigógyerekek
 
Asztrálprojekció
 
Egy rituálé menete
 
Szellemidézés
 
Varázslatok
 
Varázslények
 
Fogalmak
 
Ősi boszorkányság
 
ÁTKOK KÖNYVE
 
Halott nevek könyve
 
Az Halálnak könyve
 
Az indigó jelenség
Az indigó jelenség : 8 FEJEZET

8 FEJEZET

  2005.07.01. 13:19

Indigó gyakorlatok

8.1. Energia feltöltés

Menjünk a gyermekünkkel egy nyugodt szobába, ahol nem zavarnak

bennünket. Tegyünk be finom zenét, és gyújtsunk meg egy gyertyát.

Üljünk a gyerekkel szembe, vagy a földre vagy egy székre. Fontos,

hogy a gyerek egyenesen üljön, és egyenes legyen a háta, hogy az

energia jól tudjon áramlani. Hunyjuk be a szemünket és induljunk a

következő fantáziautazásra a gyerekkel:

„Képzeld el, hogy hatalmas virágok vannak a lábaidnál. Képzeletedet

vezesd ezekhez a virágokhoz, és hagyd hogy kinyíljanak. Sziromról

sziromra kinyílik, és te nézed. A lábaidnál lévő virágokból gyökerek

vezetnek le a föld közepébe. Nézd meg ezeket a gyökereket és utazz

le a gyökerek belsejében. Szólj, ha leérkeztél. " Várjunk egy jelre és

csak akkor folytassuk, ha megkaptuk a gyerektől. „Képzeld el, hogy

egész sok energiát kapsz az anyaföldtől, és ez az energia a gyökereiden

keresztül feláramlik a lábadig. Nézd meg ezt az energiát. Ha odaért a

lábadhoz, hagyd, hogy átáramoljon a talpadon, a lábaidon, egészen a

hasadig. Mindig nézd az energiát és figyeld meg, hogyan érzed magad.

Meleg az energia? Vagy hideg? Bizsereg vagy csiklandoz? "

Közben tartsunk néha szünetet. Fontos, hogy lassan beszéljünk és

igazodjunk a gyerek ritmusához. Főleg első alkalommal engedjük,

hogy a gyerek vezessen. Később már maga is megcsinálja pár perc

alatt a gyakorlatot. Közben megkérdezhetjük a gyereket, hogy hol jár

épp és mennyire áramlott be az energia a hasába. Majd folytassuk tovább:

„Hagyd, hogy az energia most a hátadon keresztül felfelé áradjon.

A hátadtól előre megy, a mellkasodba, a válladba és a karodon át a kezedbe.

Átfolyik az idegeken és izmokon is. Jelezd, ha az ujjaidban érzed.

" Csak akkor folytassuk, ha megkaptuk ezt a jelzést: ,, Erezd,

ahogy az energia a tarkódba, a torkodba és a fejedbe áramlik. Hagyd

egyszerűen, hogy keresztüláramoljon rajtad ez az energia, miközben

gondolataidat a fejeden lévő virágra irányítod. "

Itt tartsunk egy rövid szünetet. Majd folytassuk tovább: „Ebből a

virágból egy szál vezet fölfelé, egészen fel az égig, ahol a fény lakik.

Belső szemeddel kövesd ez a szálat, amíg a végére nem érsz, és egy hatalmas

világító fényt látsz. Jelezd, ha megérkeztél oda. " Ismét várjuk

meg a jelet, mielőtt folytatnánk. „Kérd meg most a fényt, hogy küldje

el energiáját a szálon keresztül a fejedbe ... Erezd, ahogy végigárad a

szálon és megérkezik a fejedbe. A fej ed most tele van ezzel a fényenergiával.

Más, mint a föld energiája. Figyeld meg, milyen érzés. Meleg

ez az energia vagy hideg? Bizserget vagy egészen könnyű? "

„Az energia most végigárad az egész testeden, és ha odaér a lábadhoz,

átáramlik a virágon a föld gyökereibe. Pár percig hagyd áramlani

az energiát és figyeld meg. " Várjunk pár percig, és ha az az érzésünk,

hogy gyermekünk szeretné befejezni, mondjuk azt: „Most bezárod

a lábaidnál és a fejednél nyíló virág szirmait, hogy az energia a

testedben maradjon és ne folyjon ki. "

Ha már néhányszor végezte a gyakorlatot a gyermek, maga is gyorsan

össze tud kapcsolódni ezzel az energiával. Ez a gyakorlat nagyon

erősen földel, és azt az érzést adja a gyereknek, hogy része mindennek,

ami igaz is. (Természetesen a szülők számára is nagyszerű energiagyakorlat

ez, ha nincsenek önmaguk középpontjában, vagy nem érzik magukat

földelve, vagy kimerültek és a „végüket járják"!) Ha van két

egyforma méretű hegyes kvarckristályunk, akkor a gyermek a gyakorlat

alatt tarthat egyet-egyet a kezében. Bal kezében a kristály hegye a

csukló irányába jobb kezében pedig a másik irányba, az ujjak felé nézzen.

A kvarckristályok támogatják az érzelemtestet és a test elektromos

áramkörét, és az energiafeltöltődés egyenletesebben és intenzívebben

történik.

8.2. Színlégzés

Válasszon ki a gyermek intuitív módon egy színt, amelyről úgy gondolja,

hogy jót tesz neki. Majd üljünk le egy szép, nyugodt helyre, ahol

nem zavarnak. Mindketten csináljuk a gyakorlatot, miután részletesen

elmagyaráztuk a gyereknek.

Lazítsunk, és tizenkétszer lélegezzünk mélyen be és ki, le a hasüreg

alsó részébe. Kövessük tudatosan a levegő útját, és rövid időre tartsuk

bent a hasunkban. Majd tudatosan lélegezzünk ki. Először ismerjük

meg a légzés ritmusát. Ha már tudunk lassan és tudatosan lélegezni, ellazultnak

fogjuk érezni magunkat és összpontosíthatunk a színekre.

Lélegezzünk be egy tetszőleges színt: Képzeljük el, hogyan áramlik

át a szín a szánkon és a légcsövünkön, a rekeszizmon és a solarplexuson

(a köldök környékén) egészen a hasüregig. Rövid ideig tartsuk

vissza légzésünket, elszámolhatunk négyig, és most lélegezzük ki

lassan és tudatosan a színt. Minden szervre kiterjeszthetjük a színlégzést.

Kapcsolódjon be a szív, a máj, a vesék, a lép, a belek és a nemi

szervek is. A gerincoszlophoz is vezessük el a színt.

Legjobb, ha akkor magyarázzuk el a gyereknek a gyakorlatot, ha mi

már végigcsináltuk párszor, és ösztönözzük, hogy kreatívan bánjon a

kiválasztott színnel. Mondhatjuk például azt is: ,, A szín most beutazza

a tested és felkeresi azokat a helyeket, amelyek nem boldogok" vagy

„képzeld el, hogy a szín felkeres a testedben minden beteg részt, beszínezi

őket és azonnal meggyógyulnak. " Vezessen a fantáziánk és gondoskodjunk

róla, hogy a gyerek élvezze a gyakorlatot. Akkor később

képes lesz nehéz helyzetben gyorsan egyedül is elvégezni a színlégzést.

8.3. Az aura kisimítása egy ametisztkristállyal

A gyakorlat ahhoz járul hozzá, hogy a gyerek újra „egésznek" érezze

magát. Gyors, hatékony és könnyű a gyakorlatban megvalósítani. Ezt

a kezelési formát aura szkennelésnek és csakra harmonizálásnak is nevezik.

A kristályokkal való gyógyításból ered és néha valóban csodákat

tud művelni, mert az ametiszt azonnal finoman és harmonikusan

kiegyenlíti az aurát. De inkább azoknak alkalmas, akik dolgoztak már

kristályokkal.

Szükséges hozzá egy ametiszt, lehetőleg egy ametisztfészek vagy

egy ametisztrózsa.

A gyerek üljön le egy székre. Mindkét kezébe kap egy 3-5 centiméteres

hegyes kvarckristályt. Fontos, hogy a kristály csúcsa a bal kézben

a csukló, és a jobb kézben az ujjak irányába mutasson. A gyerek egyenesen,

lehetőleg kényelmesen üljön.

Fogjuk a jobb kezünkbe az ametisztet és tegyünk rá pár csepp „Saint

Germain" aura-soma eszenciát. Bal tenyerünkbe cseppentsünk pár

csepp „Ibolyakék" aura-somat. Álljunk gyermekünk mögé és mondjuk

el háromszor magunkban, vagy hangosan a következő fényhívást, miközben

a kezünket a szív központunk előtt tartjuk:

A belső krisztusi fényt hívom.

Tiszta, tökéletes csatorna vagyok.

Fény vezet.

Kérjünk engedélyt az aura kisimítására, és kérjünk megfelelő mennyiségű

energiát. Földeljük magunkat, és kapcsolódjunk az isteni fényhez

- mindig fontos, hogy tudatában legyünk, nem saját energiánkat használjuk.

Most tartsuk mindkét kezünket (a jobb kezet az ametiszttel) körülbelül

öt centiméter távolságra a gyerek vállaitól. Pár percig hangolódjunk

rá az energiájára. Várjunk, amíg megjelenik a nyugalom és kötődés

érzése.

Most álljunk a gyerek jobb oldalára és emeljük mindkét kezünket a

fej két oldalán a korona- vagy fejtető-csakra magasságába. (Ha nem ismeri

a csakrákat, először szerezzen be egy csakrákról szóló kézikönyvet

és tájékozódjon, hol, melyik található.) A bal kezünk a fej mögé, a

jobb kéz az ametiszttel pedig a fej elé kerül, úgy, hogy a kezek között

körülbelül ötven centi távolság van.

Ügyeljünk arra, hogy az ametisztkristály vezessen bennünket, például

átmelegedhet vagy mozoghat. Érezni fogjuk, ha a csakra elég

energiát kapott. Ezután vigyük kicsivel távolabb a kezünket a testtől,

és a következő csakránál, a harmadik szemnél, megint közelítsük a

testhez. Várjunk újra. amíg belülről azt érezzük, hogy tovább mehetünk.

Végig megyünk tehát minden csakrán (torok, szív, solarplexus.

köldök, gyökér).

Végül szkenneljük (vagyis az ametisztkristályt körülbelül öt centi távolságban

balról jobbra mozgassuk végig a test fölött) a test jobb felét, a

lábakkal bezárólag. Ezután álljunk a gyermek bal oldalára és szkenneljük

testének bal felét. Végül álljunk a gyerek mögé és szkenneljük a hátát.

A szkennelés során ügyeljünk arra, ha az az érzésünk támad, hogy hoszszabban

kell időznünk egy helyen, akkor maradjunk ott az ametiszttel.

Zárásként simítsuk ki a gyermek auráját körben az ametisztkristálylyal,

mégpedig a fülétől a lábáig. Fontos, hogy mindig fentről lefelé simítsunk.

Eközben haladjunk egészen körbe a gyerek körül. Ha elkészültünk,

tartsuk újra a vállai fölé a kezünket és köszönjük meg a gyereknek,

a fénynek, a földnek és az ametisztkristálynak a segítségét.

Majd húzódjunk vissza a gyermek energiamezőjéből. Ezután a gyerek

tíz - harminc percre lefeküdhet vagy lepihenhet.

Ezt a kezelést általános nyugtalanság, hiperaktivitás, rosszullét, érzelmi

nyugtalanság, dührohamok, földeletlenség esetén alkalmazhatjuk.

8.4. Love & Laughter: A mosolyjáték

Szép játék az indigó gyerekeknek és családjuknak az új társasjáték: a

„Mosolyjáték". Ez egy bölcsességgel és szeretettel teli játék, amivel

ráébredhetünk a bennünk élő színes gyermekre. A szerzők, Frederika

Herrlich és Roy Howsam, teljesen új és nyitott mértékek szerint tervezték

mindazoknak, akik együtt szeretnének növekedni és eleven párbeszédet

szeretnének létrehozni egymás között. A játék arra hív mindenkit,

hogy jobban megismerjük a többieket a konfrontáció nélküli

kommunikáción és a színeken keresztül.

A játékban nincsenek jó vagy rossz megoldások, nincsenek győztesek

és vesztesek, mert kreatív együttlétet kínál. A játékosok angyalkaés

komisz kölyök-mezőkön találkoznak, amelyek az ember két oldalát

szimbolizálják, a világgyerek kártyáknál pedig véleményt cserélhetnek

az élet értékeiről. A mindennapi élet különböző területeit élik meg,

amelyekről nem túl avakran beszélünk, és közben színkártyákat választanak,

hogy saját maguk alakítsák ki a színgyermeküket. A játék

végén, ha ránéznek a színgyermekükre, úgy érzékelik önmagukat, mint

egy tükörben, és a játék lépéseit kielemezve pozitív képet kapnak önmagukról.

A játék a gyerekek és felnőttek kreativitását hivatott fokozni, felfedni

lehetőségeiket a családi nehézségek megoldására, és játékos formában

lehetővé teszi a szülők és gyerekek közötti nyílt kommunikációt.

Ideális minden olyan területen, ahol gyerekekkel dolgoznak, például

iskolában, óvodában vagy a családban.

A játék segítségével jól felismerhetőek a családban és a kapcsolatokban

a struktúrák és a viszonyok, ahogy az a szerzőpáros praxisából

származó következő példából kiderül: „Egy tizennégy éves fiú szülei

egy fél órás játék során tudták meg, mi rejlik fiuk feltűnő viselkedése

mögött, aki sokszor ellógott a tanításról, házfalakat fújt be festéksprayvel,

és alig lehetett közel kerülni hozzá. Felmerült, hogy kizárják a gimnáziumból.

A helyzetet tovább nehezítette, hogy szülei elváltak, és az

anya családjában élt, míg a hétvégéket apjával töltötte, vagyis két különböző

világban kellett élnie. Érdekes volt az első kérdés, amit az anya

húzott: »Mit teszel, ha valaki túl elfoglalt, hogy odafigyeljen rád?« Az

anya azt válaszolta: »Elég kellemetlen tudok lenni olyankor, de eszembe

jutna valami.« Gyorsan lefordította a lapját, megdöbbenve és újfajta

megértéssel figyelte fiát. A fiú színválasztása világossá tette, hogy miben

keresendő viselkedésének oka. Amikor beszínezte színgyermek kártyáját,

háromszor választotta a vöröset belső nyomásának és - ahogy ő

maga mondta — »dühének« kifejezőjét. Nevelő célzattal meg akarták tiltani

a szülei, hogy focizni járjon, és több ideje legyen a házi feladatokra.

Ez a fenyegetés persze nem javított a helyzeten. Kétszer a türkizt választotta,

ami nagyon kreatív emberre enged következtetni, aki a jelenlegi

iskolarendszerben és életkörülményei között nem talált teret belső

szükségleteinek megvalósításához. A rózsaszín szín választása azt jelenti,

hogy belső lénye szerint szeretettel teli, de nem tudta úgy kimondani

az érzéseit, hogy senkit se bántson meg. Ezért a haragja is önmaga

ellen irányult. Végül olyan megoldást sikerült találni, ami minden

félnek megfelelő. A szülök kerestek egy kollégiumot, ahol sokféle sport

és kézműves tevékenység közül lehetett választani. A fiú elmondhatta

egy beszélgetés keretében az érzéseit és kívánságait, amikor megkérdezték

hogy mi hiányzik a mai iskolarendszerből a diákoknak, és véleménye

szerint, mit kellene megváltoztatni. A szülők megtanulták új módon

megérteni fiukat, és saját helyzetüket is, és beleláthattak a tanárok kihívásaiba

is. Mindannyiuk együttműködése a nyílt kommunikáció révén új

megoldási lehetőségeket mutatott. "

Ajátékot 2-6, bármilyen korú személy játszhatja és a német, angol,

japán nyelvet egyesíti a színek egyetemes nyelvével.

 

 
katt ráááá!! :)

 
Hanyadika is van?
2024. Szeptember
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
A pontos idő
 
Kedvenc linkjeim
 
Hányan léptetek már be
Indulás: 2005-01-15
 
Chat
 

 

Tartalom

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?